BIS veteran 2

Självklart glömde jag kameran men nästa vecka när vi ska på stooor utställning i Norge så ska den med!

Hur som helst, jag fick lov att ställa Pilutta och vi blev bästa tik samt BIM (bäst i motsatt kön). Dessutom blev hon BIR (bäst i rasen) veteran och senare BIS veteran 2 (best in show plats två)! Hon är så fin och duktig min ligga goding så, nio år gammal and still going strong! :) Leia blev tyvärr bara trea av tre tikar i rasen, trots att hon var utställningens mest välmeriterade hund med SUCH och NUCH. Konstigt.


Jag, Pilutta, Mamma och Leia

Jaja, nu ska jag ladda batterierna inför kvällen, har tvättid så springer för fullt fram och tillbaka. Jag uppdaterar nog med en kvällens outfit lite senare :P

Glömde ju förresten gårdagens mat, men här kommer den:
- frukost: 1 äggvita med kaviar, en macka grovt bröd med kalkon och ost, juice
- lunch: chili con carne, bulgur
- mellanmål/tentansnacks: en stor påse gott och blandat, 100 g marabouchoklad (åt inte allt på en gång dock)
- middag: focaccia med oliver och fetaost, sallad, isthé

Ha en trevlig nationaldagskväll!

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Vad gott med focaccia =)

2009-06-06 @ 18:17:34
URL: http://aktivera.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Grattis till söta pilutta, kom på de igår att jag tror inte att jag gratta dig vid klubben skäms Men Lycka till i Norge :D

2009-06-08 @ 12:33:01
URL: http://sandrusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0