Dagens träning

Idag fick jag för första gången på ett par veckor på mig springskorna. Jag, mamma och Leia sprang femman på 36 minuter. Där är några minuter av hundlek, hundbajsande och hundkissande inräknat. Dessutom lyckades mamma med tt bara få ned luftet till hälften, samt ha ätit en laktosinnehållande smörgåstårta som skumpade i magen.
338 kcal och 14 g fett bidde det.
Stundtals var det riktigt jobbigt och såklart fick jag håll stup i kvarten.
Jag ska se om jag kan komma iväg i helgen på en tur också, det skulle sitta fint :)

Dagens mat:
- frukost: 1 äggvita, 1 banan
- "lunch": en måltidsersättningsbar (240 kcal), kaffe
- mellanmål: ca 120 g kesella med fun light
- innan löpturen: lite pannkakssmet (mumsigt)
- middag: pannkakor med sylt och grädde :D

Nu blir det käk och sen lite extra plugg. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Pernilla Günther

My!

Du har en VÄLDIGT märklig kostsammansättning!

Hur har du tänkt bygga muskler med så lite proteiner? Och måltidsersättningsbar??? Bah! Innehåller väl bara en massa e-nummer kan jag tänka....

Nej, back to spisen och laga RIKTIG mat!

2009-06-05 @ 12:10:06
URL: http://www.nogg.se/vasagatan
Postat av: My

Måltidsersättningsbaren tog jag av mamma när jag vaktade hundarna sörru :P Annars hade jag fixat mat. Kesella är ganska proteinrikt dessutom.

2009-06-05 @ 20:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0