Dagens träning

Jag glömde visst lägga in rätt rubrik förut där jag redovisade gympasset, men men, jag blir nog förlåten ;)

Hur som helst, jag fick med mig mamma på en tur runt femman och idag gick det både sämre och bättre :P Sämre första delen vilket segade ner tiden och mycket bättre sista delen (än sist) vilket var skönt. Tyvärr blev ju tiden någon minut sämre men man kan ju inte vara på topp jämt ;)
Jag ska nog försöka ta mig dit själv någon dag och springa i mitt eget tempo och se hur det går. Nu blev resultatet 37 min, 333 kcal och 14 g fett. Pulsen låg bra och jag kunde lätt prata och benen kändes riktigt bra, det var skönt :D
 

Det närmar sig ;)

Nu: dusch och sängen! Jobb imorgon som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att kunna hitta regelbundna "dagens träning" i din sidokolumn..så om ett år är du definitivt "het" på mer än ett sätt ;O)

2009-06-10 @ 15:42:11
URL: http://metrobloggen.se/fitnesstar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0