Dagens träning

Hejsan!

Idag har det vart en jobbig dag eftersom jag ligger efter några timmar med sömn efter helgen. Som tur är har jag varit på labbet och inte i provtagningen, vilket antagligen har räddad livet på ett flertal patienter :P På eftermiddagen somnade jag nästan i soffan i fikarummet...

Tidigare hade jag ingen större lust till att träna men jag lyckades komma iväg på ett axel- och underarmspass:
- axelpress 8 kg 3x12
- framåtlyft 7 kg 3x12
- sidolyft 6 kg 1x15, 7 kg 2x12
- handledscurl 8 kg 3x12
- omvänd handledscurl 6 kg 3x12
Det gick ganska bra men det var sjukt mycket folk i gymmet och alla skulle ta min bänk ifrån mig. Fick lov att fixa en ny bänk för varje axelpress set.
Efter träningen ringde jag min mor så hon, jag och syster promenerade runt Färnsjön (ca 9 km) tillsammans med hundarna. Jag har precis kommit hem och ska snart slänga mig i bingen :)

Dagens mat
- frukost: två mackor med ost och kalkon, en äggvita, juice
- mellanmål: kaffe, en banan
- lunch: tonfiskssås, broccoli, en liten brödbit, ett plommon
- mellanmål/efter träning: en banan, proteindrink
- middag: ett paket bacon, två stekta ägg
Jag försöker snåla lite på kolhydraterna ett tag nu för att se om det händer något spännande med kroppen :P

Nu ska jag fixa mig iordning för sängen, hoppas ni haft en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Otilia

Ser ut som du haft en riktigt bra dag. jag försöker också dra ner på kolisarna lite. Tycker det går enklare nu när det är sommar och det känns helt Ok att bara äta grönsaker till :-)

2009-06-28 @ 14:25:12
URL: http://otiliasform.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0