Dagens träning och dagens mat

Hej!

Jag har inte haft ork till att blogga sen jag kom hem från norge igår kväll,
men nu tar jag nya tag :P

Idag har jag efter jobbet hunnit med både ett bodystep-pass och ett gympass. Tyvärr glömde jag min älskling (pulsklockan) hemma så några trevliga resultat kan jag inte redovisa. Däremot körde jag riktigt hårt på stepen så gissningsvis gjorde jag av med ca 550 kcal. Efter stepen blev det som sagt gymmet där jag körde ett axelpass. Idag var det riktigt jobbigt då jag höjde lite:
- axelpress: 11 kg 3x6
- sidolyft: 8 kg 3x6
- framåtlyft: 9 kg 3x6
Jag måste erkänna att det känns riktigt bra att jag i vssa övningar får använda de större hantlarna ;-)
Dagens träningsoutfit: linne HM, tights HM

Nu tar jag igen mig efter en jobbig dag och ska snart hoppa in i duschen.
Sedan får det nog bli ryggläge i soffan innan det är läggdags.

Dagens mat:
- frukost: 1 ägg, 1 smörgås med kalkon och ost
- mellanmål: kaffe
- lunch: lite lasagne
- mellanmål två: kaffe, banan
- under träning: proteindrink (mellan step och gym)
- middag: broccoli, skinsås, äpple
Jag har tänkt att dra ned lite på kcal-intaget under ett par veckor för att se om jag kan bli liiite tightare. Jag rokar inte räkan så mycket så det kommer nog mest gå till så att endel av pasta/potatisen/riset byts ut mot grönsaker.


Nu duschen, so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0