Gårdagens träning och mat

God morgon!

Igår var jag alldeles förtrött för att ens komma på tanken att uppdatera men jag tar igen det nu.

Det blev tyvärr bara ett litet gympass igår eftersom mama inte ville springa, men jag får nog ta igen det imorgon. Idag ska jag ge blod så då kommer jag inte kunna träna någon kardio i alla fall. Det blev biceps/underarmar igår enligt:
- hantelcurl (kg/reps): 10/7. 10/6, 10/6
- curlstångscurl 20 kg 3x6
- handledscurl: 10/8, 10/6, 10/6
- omvänd handledscurl: 5/10, 6/8, 6/6
- drop set hantelcurl: 8/10, 7/6, 6/6
Fy tusan va möra biceps va efter dropsetet på slutet :P Tyvärr känns det inget idag men jag har alltid problem med att få tärningsvärk i biceps.

Maten:
- frukost: macka med kalkon och ost, en äggvita
- mellanmål: kaffe, äpple, liten sockerkakabit
- lunch: lasagne
- middag/innan träning: ett baconpaket, två stekta ägg
- efter träning: proteindrink
- under kvällen: några vindruvor

Nu lär jag göra mig iordning inför jobbet och nästa gång vi hörs har jag nog hunnit med att träna lite igen :P

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0