Lördag

God morgon!

Idag är jag uppe med tuppen för kl 9 blir jag hämtat av mamma. Idag står nämligen hundutställning på schemat. Som tur är annordnas den av Filipstads brukshundklubb så det är inte många meter jag behöver åka :)

Annars idag så är det mycket firande av nationaldagen i Filipstad, jag har tänkt att delta på öltältet ikväll med tillhörande dansband ;) Filipstad är trevligt ett par gånger om året:
- 6 juni: ett av Sveriges största nationaldagsfirande
- filibjur: en vecka av alla möjliga slags aktiviteter; tre öltält, tävlingar och annat
- oxhälja: Sveriges största eller näst största marknad
Hmm, det var nog allt :P

Tentan igår gick förresten skitdåligt, jag har pluggat helt fel :( Jag tröstshoppade såklart lite efteråt så det fick bli en funktionstopp som är bra att ha när jag springer. Måste komma ihåg att anmäla mig till Lidingöloppet! Jag ska försöka komma ut på en tur imorgon och inviga toppen :)

Nu måste jag äta frukost och leta reda på bra utställningskläder, risken finns att jag måste rycka in och ställa Pilutta. Kameran får följa med också!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ha ha.. har inte ens reflekterat över att det är nationaldagen:P

2009-06-06 @ 11:30:11
URL: http://www.166cmverklighet.blogspot.com
Postat av: Tina

Hejsan, nu har jag äntligen lyckats länka till din blogg. I love terapishopping ;-)

2009-06-06 @ 11:56:46
URL: http://www.metrobloggen.se/butterfly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0