Midsommar

Hejsan!

Ursäkta för dålig uppdatering men eftersom mitt liv är ganska enformigt (jobb) så finns det inte så mycket att skriva om. I onsdags gav jag ju som bekant blod och jag är fortfarande trött och sliten. Det har inte blivit nån träning eftersom jag knappt orkar cykla hem från jobbet :(

Hur som helst, idag är det som bekant midsommarafton och den ska firas hos mor eftersom hon fyller år idag. Vid 11-tiden i förmiddags var jag även till kusin vitamin som fyller 18 idag. Om två år räknar jag med ett kombinerat 50- och 20-årskalas för de båda :) Jag har även hunnit luncha med min kära pappa, trevligt värre :)

Just nu har jag precis spenderat lite pengar på jeans och en klänning (vad annars). Snart har jag en klänninggarderob lika stor som Blondinbellas :P Mina nuvarande älsklinsjeans har tre hål i grenen så det kanse var på tiden att de blev ersatta :P Ett snyggt par från dbrand blev det och klännigen är från Vila.

D Brand Sari SEK 629, D Brand - NELLY.COM  Cosmopolitan Tunic SEK 269, Vila - NELLY.COM
Jeans dbrand 699 kr, klänning Vila 299 kr


Förresten, om någon av er därute har lite för mycket pengar så finns det en klänning jag gärna vill ha:

Studded Dress SEK 584, Rare Fashion - NELLY.COM
Rare fashion 649 kr

Så nu är det slut på önskelistan för idag. Nu ska jag nog slänga mig i soffan med lite House innan det är mammadags. Ha en mycket trevlig midsommarafton och ta det lugnt med nubben! Alkohol är inte bra för träningen :P

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0