Midsommarhelgen

Hejsan!

Nu är det väl på tiden att jag uppdaterar lite här igen. Nu i veckan ska jag försöka komma igång med allt var träning och sånt heter. Tyvärr har jag haft lite dåligt med motivation på sistone men det går över så småningom.

Hur som helst, jag ska försöka sammanfatta min helg lite. Tyvärr kommer inga bilder eftersom kameran är i Norge :P

Fredag
Vi firade som sagt mamma och senare på kvällen fick jag bli chaufför (en dyr sådan). Till en början skulle turen kosta 1,1 m Josef Frank-tyg (890 kr/m) men jag var snäll så att de bara behövde betala 700 kr :P Tygerna ska användas till två kuddar på 50x50 cm. Kommer bli hur snyggt som helst :D Tygerna jag valde var Butterfly och Vegetable tree:


Skitsnygga!

Lördag
Under dagen gjorde jag nog inget speciellt förutom att köra min bror till Karlstad. Senare var det bara uppladdning inför kvällen. Jag hämtade Sandra vid åtta-tiden och vi gjorde oss iordning och hade det riktigt trevligt innan vi gick till parken vid 22.30. Tyvärr lämnade Sandra mig redan vid kvart i tolv men det dröjde inte länge innan jag fick trevligt sällskap :) Jag kom hem typ kl 04 efter en mycket trevlig kväll som avslutades med en halv kebab med mos.
Synd att det inte blev några bilder men känner jag mig själv rätt har jag nog fastnat på några ändå ;)

Söndag
Idag har jag verkligen inte gjort ett skit. Jag och pappa tog en glass på stan tidigare idag annars har jag spenderat många timmar framför datorn och några timmar framför House. Jag är förövrigt klar med säsong tre nu. Jag har även bestämt mig för att skaffa en studentlägenhet i Karlstad nu inför hösten. Det kommer behövas när jag ska ha praktik där och skriva examensarbete. Dock kommer jag sakna mig nuvarande lägenhet väldigt mycket. Från 46 kvm med en hyra på ca 1900 till 29 kvm och en hyra på 3800 kr. Hilfe.

Nu ska jag försöka komma i säng rätt tidigt så att inte morgondagens patienter blir lidande av min helg :P Hoppas ni har haft en riktigt rolig midsommarhelg!

Nu i veckan är det nya tag som gäller :D

Kommentarer
Postat av: Annelie

har du hittat forskargrupp redan? yey! sista året nu då?

2009-06-21 @ 23:11:48
URL: http://www.166cmverklighet.com
Postat av: Annelie

jadå.. jag trivs jättebra!! Ahaa.. mitt exjobb gick in lite på det. Anti-CD20 behandling, Rituximab,mot ex. non-hodgkins lymfom, även om mitt var inriktat på reumatoid artrit (Effect of rituximab on peripheral blood and bone marrow mononuclear cells)

Jätteintressant ämne!! Låter absolut som ngt du borde söka:)

2009-06-22 @ 18:39:44
URL: http://www.166cmverklighet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0