Nationaldagen

Hej!

Det blev en trevlig kväll igår hemma hos en kompis med massa Singstar. Jag sjöng konstant i typ fyra timmar innan vi drog oss ut till stan och till öltältet. Där träffade jag lite trevligt folk så det var trevligt ;) Stod i kö till matstället i typ 45 minuter innan jag fick min efterlängtade kebab med mos. På 45 minuter rörde jag mig ungefär två meter. Kom i säng vid halv tre inatt och är idag hur trött som helst.

Idag har jag legat med extrem migrän hela dagen och knappt kunnat röra mig. Det är inget jag avskyr så mycket som mina migränanfall, tack och lov lär de nog komma mer sällan nu när skolan är över. Nu på kvällen lättade det lite så jag har kommit iväg och röstat. Det fick bli en seriös röst istället för Piratpartiet :P Snart blir det Söndagsparty och sedan sängen, en stor dag väntar imorgon. 7.30 börjar jag jobba på Filipstads vårdcentrals laboratorium :D Lycka!

Hoppas ni haft en bra helg! Imorgon börjar jag en ny omgång med hård träning :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

neeej!! sjutton! Tur att du påminde mig! jag måste ju betala in det fort!! Då börjar vi båda nya jobb imorgon, samma tid dessutom! Lycka till!

Nu måste jag betala avgiften.. tack för påminnelsen!

2009-06-07 @ 22:20:58
URL: http://www.166cmverklighet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0