Nervöst!

Usch, om några timmar (14.00) börjar läsårets sista tentamen. Idag ska jag skriva den i klinisk kemi. Jag har pluggat som en idiot den senaste veckan så jag hoppas att det kommer gå vägen :)

Efter tentan väntar ett skönt sommarlov med massa jobb innan det är dags för SISTA ÅRET! Under sista året kommer jag göra följande:
- 15 veckor praktik
- någon kurs under hösten
- någon kurs på våren
- EXAMENSARBETE!!!
och sen, om ganska exakt ett år - då är det dags för EXAMEN. Woho! 21 år gammal med examenspappret i ena handen och en ansökan om BMA-legitimation i den andra, det får jag vara nöjd över.

Det är bara att hålla tummarna över att nästa år kommer att gå lika bra som de tidigare två åren, jag ska slita ihjäl mig i skolbänken!



Kommer sakna mina goa klasskompisar under sommaren. Marcus (på bilden) träffar jag nog nångång eftersom ett Kolmårdensbesök är inplanerat :)

Ha nu en bra dag så ska jag plugga lite mer innan det är dags. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0