Tisdag

Hejsan!

Idag gjorde jag min andra dag på jobbet och det gick minst lika bra idag. Både mer och mindre strul än igår :P Men det är misstag man lär sig på som sagt!

Idag tog jag äntligen tag i min träning (var för trött igår så det blev inget pass). Jag körde axlar, biceps och underarmar på gymmet och det känns skönt att vara igång igen. Jacob vägrade ta kort så tyvärr blir det inga snygga bilder ;) För mycket folk skyllde han på...

Det jag körde var:

- axelpress 8 kg 3x12
- sidolyft 6 kg 3x12
- framåtkyft 7 kg 3x12
- handeldscurl 7 kg x12, 8 kg 2x12
- omv. handledscurl 5 kg 3x12
- hantelcurl 8 kg 3x12
- curlstångscurl 17,5 kg 2x12
Som sagt, skönt med lite småjobbigt. Jag har lite problem med handledsövningarna för handlederna "rullar" och "kluckar" typ, lite irriterande.
Nu ska jag ringa mamma och försöka få ut henne på en 5 km-runda. Hoppas det går vägen, annars får det bli en promenad :)

Dagens outfits, två av tre möjliga :P

Tv. Labbutstyrseln. Th. topp: Better bodies, byxa: Peak performance, strumpor: Oxhälja

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Låter som ett skönt pass =)

2009-06-09 @ 20:10:41
URL: http://aktivera.blogspot.com/
Postat av: Annelie

vad fin du är när du labbar! Jag har de blå scrubsen nu för tiden och en labbrock.. men annars har jag haft en labbrock i storlek 100kilos man typ! h aha!!

2009-06-14 @ 22:11:02
URL: http://www.166cmverklighet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0