Vädrets fel

Jag får skylla på vädret när jag inte uppdaterar som jag ska. Ni behöver inte heller vara oroliga för att ni missar lite av min träning då den är åtsidosatt pga halsfluss.

Jag har haft ont i halsen i en vecka och i fredags testade jag mig positiv för streptokocker i halsen :( Nu är jag hur hostig och risig som helst. Jag badade i lördags vilket gjorde mig ännu mer risig.

Gällande kosten så har jag ätit mycket sallad och lite kollisar på sistone och tänker fortsätta med det så länge jag inte tränar. Idag blir det kycklingsallad till lunch och sen får jag se vad som bjuds vid middagen.

Nu ska jag fortsätta jobba hårt (och förhoppningsvis inte smitta patienter).

Ha en underbar dag i det underbara vädret!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mindre kul med halsfluss i denna värme, men till helgen ska det bli svalt igen..kan behövas lite svalka oxå, hoppas du känner dig bättre snart :O)

2009-07-02 @ 11:51:34
URL: http://metrobloggen.se/fitnesstar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0